Kvalitetsledelsessystemet ble introdusert i Dragefossen som et hjelpemiddel for ledelsen, ansatte og våre relevante interessepartnere for å sikre organisasjonens evne til å utøve sin virksomhet.
Vi forplikter oss til å gi våre kunder den beste mulig service hver gang de er i kontakt med oss. Vi tror på et nært forhold til våre kunder, og spør regelmessig etter deres tilbakemelding som vi benytter til å forbedre tjenester og tilpasse vår kompetanse.
Med grunnlag i vår i historie og tradisjon, er vi bevisst på vårt ansvar for å styrke samfunnet rundt oss og for utvikler vår region. Dette innebærer å styrke vår relasjon og posisjon gjennom aktiv tilstedeværelse. stolthet rundt vårt bidrag og betydning for omgivelsene bygger opp om et alltid tilstedeværende ønsker om å levere kvalitet.
Vår virksomhet er avhenging av vårt renommé, å levere med kvalitet skal være vårt fundament dor fremtidig vekst.
Ledelsen er innerforstått med og forpliktet til å sikre at alle krav i kvalitetssytemet er møtt og forankret gjennom aktiv deltagelse fra alle ansatte, implemtering av rutiner og prosedyrer, fokuset på kundens krav og forventinger, overvåkning av kvaliteten på våre produkter og tjenester slik at vi oppnår en kontinuerlig forbedring.
Ledelsen tar fullt ansvar for kvalitetssystemet og kontinuerlig forbedring ved å gjennomgå dem på minst årlig basis.
Last ned kvalitetspolicy